Trouwen in het bos



Voor ons is 'de grote dag' al een heel aantal jaren terug maar misschien is onderstaand bericht iets voor jou? Toen ik afgelopen week de uitgave 'naarbuiten' las van Staatsbosbeheer, viel mijn oog op een klein artikel. Het was getiteld 'Ja, natuurlijk' en ging over trouwen in het bos.
Nu ben ik al mijn hele leven gek op het bos, dus mijn interesse was snel gewekt. 

Buitenbruiloften zijn de laatste jaren erg ‘upcoming’. Met name omdat de locatie vaak makkelijk te stylen is, en er weinig tot geen ‘regeltjes’ zijn waar het bruidspaar zich aan moet houden. Vaak wordt er gekozen voor een mooie achtertuin, een boomgaard of voor het strand, maar trouwen in het bos hoorden we nog niet veel. Waarschijnlijk omdat er een hoop geregeld moet gaan worden, en waar begin je dan?  Het team van 'Trouwen in het bos' maakt van je huwelijksdag een buitenfeest in een van de gebieden van Staatbosbeheer of het Zuid-Hollands of Geldersch Landschap.

Toen wij 25 jaar geleden trouwden bestond deze mogelijkheid nog niet maar wat had ik daar destijds graag gebruikt van gemaakt. Het had helemaal bij ons gepast.
Wie weet kun jij er je voordeel mee doen!






Google eens op trouwen in het bos (afbeeldingen), 
en geniet van nog veel meer prachtige foto's.

Reacties