dinsdag 4 juli 2017

Blogpauze


De afgelopen periode zijn op dit weblog weinig berichten geplaatst omdat ik erg weinig tijd heb gehad om met bloggen bezig te zijn. Een jonge hond en een zoon die gaat verhuizen kosten veel tijd! Daarnaast hopen wij de komende maanden te genieten van een paar weken vakantie. Ook op mijn andere weblogs ChristenlevenEen passie voor schrijven en Manager van het gezin zal het een tijdje wat 'stiller' zijn.

Ik nodig jullie natuurlijk wel van harte uit om op mijn blogs rond te snuffelen en misschien eens wat oudere artikelen te (her)lezen. 

Op mijn weblog NATUURlijk de Veluwe zal ik wel foto's blijven plaatsen. Juist in de vakantieperiode is er vaak meer gelegenheid om foto's te maken. Ook op het weblog Christelijke webloggers zal ik nieuwe aanmeldingen plaatsen als deze binnenkomen.

Ik wens jullie allemaal een hele goede vakantie en hoop jullie begin september weer te verwelkomen als lezers.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Je reactie wordt gepubliceerd na goedkeuring!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...